Bosch WAS28443NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS28443NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Soundplate 06-10-2015

Handig 1 uur en 15 minuten programma
Door het zuinig wassen eerder last van vieze aanslag in de wasmachine en in het wasgoed!
Moet dan een schoonmaak programma uitvoeren op hoogste temperatuur zonder was...
Dat is dus weer een stukje minder zuinig!!!
Alles waar extra garantie op zou zitten is al kapot gegaan. Zowel het waterslot met levenslange garantie is al kapot gegaan en voor €200 vervangen zonder garantie...als de borstelloze motor elektronica met 10 jaar garantie al vervangen voor €300,- zonder garantie/coulance. Bosch komt overal onderuit en blijkt behoorlijk arrogant. Wat maakt het uit...1 klant die nooit meer iets van Bosch wil hebben......

Schultink 10-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Voor mij géén Bosch wasmachine meer. In 4 jaar tijd veel foutmeldingen, meerdere keren problemen met de handgreep van de deur. Deur niet open te krijgen bij foutmelding, greep stuk, noodgreep stuk. Was zit in de machine en deur niet open te krijgen. En dit is niet de eerste keer.

wslee 25-05-2014
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Na enkele maanden gaf de machine regelmatig foutcodes. Sommige foutcodes zijn zelf op te lossen en andere niet. In afgelopen 2 jaar moest 3 keer een monteur langs komen. Bij laatste bezoek hele elektronica vervangen! Nu weer foutcodes. Zeer frustrerend met de was van 3 kinderen. Nooit meer een Bosch voor mij.

Marlies2 29-12-2012
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Na nog geen twee maanden begon de machine kuren te vertonen. Gaf foutmeldingen. De pomp was stuk... Volgende keer schaffen wij een Miele aan!

iGreen 01-02-2013

dùs?.. daar had je dan toch garantie op?
of zat er iets klem in die pomp waardoor je géén garantie meer had ;-)
dàn vervalt je garantie op een Miele ook hoor..

Marlies2 18-04-2013

Helaas wordt er altijd wel een reden gevonden waarom er geen garantie mogelijk is... Er zat een scheurtje in het manchet (grijze ring). Deze had een levensduur van 15-20 jaar en dat zou de oorzaak zijn van alle defecten. En omdat deze zo'n lange levensduur zou hebben, geen garantie. Nu na vier maanden en bijzonder zorgvuldig gebruik is de manchet wederom kapot.
En ik stop mijn handen ervoor in het vuur dat we bijzonder voorzichtig zijn geweest.

Nathalie-Flevoland 23-06-2012
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Heb nu een kleine maand deze wasmachine, heel erg tevreden, maakt weinig geluid, wast echt heel schoon, zeer makkelijk te bedienen en met het snelle programma in een uur een schone was. Heel handig ook dat je m met vertraging aan kunt zetten, dan is je was klaar als je thuis komt uit je werk, super! De garantie op de motor verlengen tot 10 jaar doe je via de site van Bosch http://www.bosch-home.nl/service/garantie/10-jaar-motor-garantie-registratie.html

marjon agnes 25-05-2012
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Na 17jaar AEG hebben we besloten om toch op Bosch over te gaan,en met de WAS28443 wasmaschine hebben wij een goede koop gedaan .hij is erg makkelijk in gebruik en erg stil voor zo;n grote maschine.de was komt er lekker schoon uit en met de 1400 toeren is hij goed droog ,
en je hebt 10jaar garantie op de motor maar dit moet je wel speciaal aanvragen.het is een mooie robuste maschine
waar veel in kan.over d3e duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb daar het volste vertrouwen in.

JBKok 10-10-2011
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

De Bosch WAS28443NL gekocht op basis van goede beoordeling door Consumentenbond. De oude wasmaschine (Brandt) heeft 3x in 10 jaar problemen gehad met de koolborstels, dus nu leek mij een wasmachine met een borstelloze motor met 10 jaar garantie wel een goed idee. Het was resultaat is moeilijk te beoordelen, maar zie geen reden waarom het slechter zou zijn dan ander machines. Opvallend is hoe stil de machine is m.n. bij het centrifugeren. De oude machine deed 1600 toeren met een geluid dat deed denken aan een opstijgend vliegtuig. De was leek wel iets droger (maar dat is niet wetenschappelijk aangetoond...).
Door sommige mensen wordt melding gedaan van een moeilijk sluitende laaddeur, maar de deur opent en sluit zonder problemen.

M G Klamer 20-11-2011

Beste mevrouw Kok,

Kunt u aangeven waar u de Bosch heeft gekocht met 10 jaar garantie en of u hiervoor extra diende te betalen?
B.v.d.
Mevrouw M G Klamer

M.Hazewinkel 27-08-2011
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Uitstekende wasmachine, Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop.

Wast heel goed schoon.
Superstil.
Zuinig met water
Veel mogelijkheden wat wasprogramma's betreft.
Hoog centrifugeer toerental, was komt er bijna droog uit.

In 1 woord gezegd een topproduct van Bosch.

Oude Elferink 22-04-2011
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

Dit is mijn 2e Bosch wasmachine en werkt super. zeer weinig lawaai, super grote trommel, leuke vormgeving.
Wasresultaat zeer goed.
Hopen dat die net zolang mee gaat als de oude bosch (18 jaar).
Netjes op de plek gezet door de chauffeurs van BCC, top service...

sem3030 21-03-2011
Geschreven voor: Bosch WAS28443NL

heelang gedacht wordt het een miele of bosch toch maar de bosch gekocht en heb er geen spijt van echt een zeer mooie en fijne machine lekker ruistig soms bij de max toeren dat je hem kun horen maar dat is normaal voor een wasmachine alleen een beetje jammer dat normaal wasprogramma 2:21 duurt maar met de speed knop 1uur 6min echt een aanrader

Marco de vries23 09-02-2012

bevalt deze machine u nog ? mvg marco